EETHUIS LEENDE

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 195 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eethuis Leende. Meer weten? Ontdek meer

22 jun 2026 om 23:52 anderhalf uur tot 2 uur gewacht voor 2 pizza's, het deeg was niet goed en toppings ook niet. ingredienten op of in de gerechten worden niet vermeld en blijkbaar is niet elke pizza overal hetzelfde...
21 jun 2026 om 21:39 snel en vriendelijk bezorgd. lekker en voldoende eten. Top!
18 jun 2026 om 20:02 Extreem lang moeten wachten voordat het geleverd werd.de sla was geel en bitter ( niet te eten) en we kregen een pita te weinig. deze keer was het echt niet goed!
11 jun 2026 om 21:31 goed verpakt, vriendelijke bezorger. goed eten.
6 jun 2026 om 19:57 Eten was toppie, lekker vers,heerlijk gekruid,royale porties,vriendelijke bezorging. bedankt!
2 jun 2026 om 22:52 Ik had de verkeerde pizza gekregen maar ik heb gratis de goede pizza gekregen dus dat was fijn
1 jun 2026 om 20:01 Snel bezorgd, vriendelijk personeel! Bedankt
30 mei 2026 om 21:38 Nie dobre mięso w kapsalonie jak sama panierka 0 kurczaka w kurczaku i dostawa po 2 godzinach
29 mei 2026 om 20:37 salade met kip komt zonder saus,pica boddem zoet , niet lekker
28 mei 2026 om 19:09 duurt lang
24 mei 2026 om 9:08 Verrukkelijke kapsalon
23 mei 2026 om 22:38 mega lang moeten wachten op ons eten. broodje was echt droog en eten niet echt warm. jammer...